Dieta

#

10 zdrowych opcji przekąsek poniżej 100 kalorii

  • 3 lutego 2022

Popołudnie to pora dnia, która zaczyna się w połowie dnia, a kończy wieczorem. Kiedy dopada nas popołudniowy zastój, naturalną koleją rzeczy jest sięgnięcie po słoik ze słodyczami, przekąskami lub wpadnięcie do automatu z napojami. Ale podczas gdy przekąski mogą czuć się satysfakcjonujące na początku, to zanika, zmuszając cię do sięgnięcia po więcej niezdrowych przekąsek. To niezdrowe podjadanie może szybko doprowadzić do przyrostu wagi. Jednak wybieranie spośród mądrych i zdrowych opcji przekąsek może mieć pozytywny wpływ; dzięki temu nie będziesz czuł się oszołomiony, głodny i rozdrażniony. Ponadto, jedzenie w regularnych odstępach czasu zapobiega przejadaniu się i pomaga utrzymać zdrową wagę.

Aby zawęzić swoje poszukiwania, sprawdź tę listę 10 przekąsek, które mają mniej niż 100 kalorii.

10 Healthy Snacks Under 100 CaloriesTo

narrow your search, check out this list of 10 snacks that are less than 100 calories.

1. Cup of FruitsIf

you don't

have time to prepare a mid-meal snack, your go-to snack could be a cup (150g) of fruit

.

Owoce zawierają witaminy, minerały, przeciwutleniacze i są świetne do smaku, jak również. Możesz wybrać owoce sezonowe i dodać je do swojej przekąski w połowie posiłku. Jednak większość z Was może nie uważać owoców za pełnowartościowy posiłek. W takim przypadku możesz dodać trochę orzechów.

Mogą to być nerkowce, migdały lub jakiekolwiek inne orzechy, które lubisz jeść. Powinieneś ograniczyć ich ilość do 3-4 sztuk, ponieważ musimy upewnić się, że spożycie kalorii jest poniżej 100,

2. Idź na orzechy!

W zimie nie możesz cieszyć się filiżanką owoców. Zima wymaga, aby w Twoich przekąskach znalazło się coś cieplejszego.

Mogą to być prażone orzechy, mieszane orzechy z filiżanką kawy lub herbaty. Możesz je uprażyć z dodatkiem szczypty soli, pieprzu lub przypraw dla urozmaicenia.

Jeśli jesteś spragniony czegoś chrupiącego i pikantnego w zimowy wieczór, możesz dodać 10-12 kawałków orzechów do wyboru z ulubionym napojem.

3. Ćwiczenie z jajkiemJeśli

wolisz ćwiczyć wieczorem lub wyjść na szybki spacer, koniecznie zjedz coś po treningu.

Jajka są idealną przekąską potreningową. Jajka są bogate w wysokiej jakości białko, witaminy i minerały. Możesz dodać do jajek smażone warzywa, takie jak cebula, pomidory, papryka lub szpinak, wraz ze szczyptą himalajskiej soli kamiennej i świeżo zmielonego pieprzu i spożywać je jako zdrową sałatkę, aby uczynić ją jeszcze bardziej przyjemną. Oczywiście, można jeść białka jaj również.

4. Powrót do śniadaniaZałóżmy

, że

wolisz zjeść cięższą wieczorną przekąskę, ale chcesz utrzymać ją poniżej 100 kalorii. W takim przypadku możesz powtórzyć swoje śniadanie w swojej wieczornej przekąsce.

Nie musisz gotować niczego dodatkowego ani planować niczego dużego i realizować go. Na przykład, jeśli masz Idlis, Upma lub Dosa w lewo od swojego śniadania, można konsumować małe ćwierć talerza tych elementów i wznowić swój codzienny harmonogram.

5. Easy VeggiesZałóżmy

, że

jesteś zainteresowany utrzymaniem wieczornej przekąski lekkiej i opartej na warzywach. W takim przypadku, można włączyć warzywa do wieczornej przekąski mid-meal.

Na przykład, można spożywać filiżankę surowych, blanszowanych lub gotowanych warzyw zmieszanych z dwoma łyżkami hummusu lub sera. Jeśli nie możesz znaleźć hummusu, możesz zastąpić go chutneyem. Hummus lub chutney mogą być przechowywane w lodówce.

Możesz również obrać i pokroić warzywa i zanurzyć je w hummusie lub chutneyu według własnego uznania. Czyż nie jest to interesujące?

6. Sauteed PaneerJednym

z największych wyzwań dla większości matek podczas blokady było znalezienie ekscytującej i nowszej, a jednocześnie wypełniającej opcji przekąski dla swoich dzieci. Jednak udało im się uciec z szybkimi, świeżymi i niezbyt ciężkimi opcjami, ponieważ dzieci ciągle przekąszają przez cały dzień.

W takich przypadkach, zalecana ilość to 30-50g paneeru. Następnie piecz go na Tawa z ulubionymi przyprawami i warzywami, a przyjazna dziecku smaczna przekąska jest gotowa.

7. Home-Made DessertAre

you someone who craves deser po posiłku? Prosta wskazówka dla zarządzania tym pragnieniem dobrze jest mieć trochę świeżej domowej roboty curd.

Na przykład, jeśli wybierasz zapakowany jogurt, możesz wybrać zwykły jogurt. Do około 100 g zwykłego jogurtu dodaj ulubione owoce jagodowe, takie jak żurawina czy borówki. To może być świetny sposób, aby utrzymać kalorie pod kontrolą.

8. Popcorn lub Fox Nut SeedsJeśli

jest to twój ulubiony czas sportu i będziesz przyklejony do telewizora i wolisz chrupać coś lekkiego, możesz wybrać filiżankę popcornu z masłem

.

Jeśli chcesz zachować to trochę bardziej indyjski, można wybrać nasiona orzecha lisa i prażyć je z ulubionymi przyprawami smakowych. Opcje te pochodzą z dodatkową zaletą zdrowia i komfortu.

9. Suche owoce LaddooJeśli

jesteś spragniony cukru i chcesz zjeść coś po posiłkach lub przed posiłkami, możesz mieć kęsy wielkości laddoos.

Na przykład, ty możesz konsumować laddoos robić sezamowym ziarnom, ragi, i suchym owocom podczas ostatniego etapu zima. Możesz przygotować te laddoos z pomocą swojej rodziny i cieszyć się weekendem.

10. Chiwda lub Masala Puff RiceIndie

's kultura żywności ma nieskończoną przekąski i opcje posiłków w zależności od pór roku i regionów. Chiwda i masala puffed ryż są dwa najbardziej powszechne przekąski ryżowe cieszą się w każdym gospodarstwie domowym, PAN Indie.

Są łatwe do wykonania i mają dłuższy okres przydatności do spożycia. Garść tych zmieszanych z orzechami ziemnymi, prażoną chana, suchym kokosem, wraz z przyprawami do wyboru, może być twoją przekąską go-to. Te może nieść twój pracę i mógł być twój towarzyszem podróży także.

To kilka prostych hacków, które pozwolą Ci zarządzać czasem przekąsek i opcjami bez przesady. Możesz wybrać spośród wskazówek, które działają najlepiej dla Ciebie. Twoje wybory powinny odpowiadać twoim preferencjom i stylowi życia.

Przeczytaj również:

10 Zdrowa żywność, aby utrzymać swoje głód Pangs AwayTagi: 10 Healthy Snack Options Under 100 Calories100 calorieschiwdadietdiet plandry fruit laddoofitnessfox nutshealthifymeHealthy breakfasthealthy diethealthy snackshome-made dessertmakhanaMasala Puff Ricepopcornweight loss