Dieta

#

5 sposobów na ujędrnienie tyłka

  • 20 stycznia 2022

Chcesz rozruszać swoje plecy? Wszystko, co musisz zrobić, to popracować nad mięśniami - pośladkami, czworogłowym i ścięgnami - które tam są. Dzięki ćwiczeniom spalającym tłuszcz z tyłka i kilku zmianom w diecie, możesz osiągnąć stonowane pośladki.

5 Ćwiczeń, aby tonizować swój tyłek

1. Kopnięcia pośladków

Zejdź na rękach i kolanach, a głowa patrząc trochę powyżej podłogi. Zegnij kolano pod kątem 90 stopni i równolegle do podłogi, przytrzymaj pozę przez liczenie pięciu, a następnie powoli przywrócić go do ziemi. Powtórz 10 razy na każdą nogę, a podczas wykonywania tej czynności ściśnij pośladki.

2. Przysiady

Trening dla ud, pośladków, ścięgien i dolnej części pleców. Wszystko, co musisz zrobić, to stanąć prosto z palcami do przodu i stopami rozstawionymi na szerokość barków. Skrzyżuj ręce przed sobą, głowa prosto, przykucnij tak, jakbyś zaczynała siadać, a następnie zatrzymaj się, gdy uda będą równoległe do podłogi.

3. Step-ups

Używając platformy do stepowania lub schodów, wykonuj podskoki 10 razy na każdą nogę na jeden zestaw. Napinanie pośladków podczas wykonywania tego ćwiczenia może pomóc w osiągnięciu jędrnych i napiętych pośladków.

4. Podnoszenie miednicy

Połóż się na ziemi, umieść ręce po obu stronach z dłońmi płasko na ziemi i zegnij kolana, pozostawiając stopy na ziemi, jak również. Zaciskając pośladki, podnieś miednicę do pozycji, w której plecy są proste, przytrzymaj ją tam przez kilka sekund, a następnie powoli wróć na dół, zmień nogi i powtórz.

5. Lunges

Zrób krok do przodu na jednej nodze, zginając kolano i upewniając się, że pięta pozostaje na podłodze, podczas gdy drugie kolano pozostaje proste z tyłu. Przechodzimy na drugą nogę i powtarzamy.

Staraj się wykonywać każde ćwiczenie trzy razy w tygodniu po 12-15 powtórzeń i do trzech-czterech zestawów. Zacznij powoli, a następnie powoli pracuj nad osiągnięciem ostatecznego celu.

Jeśli szukasz pełnej transformacji ciała lub po prostu chcesz być zdrowszy, porozmawiaj z naszymi ekspertami i wejdź na fitness bandwagon już dziś.

Tags: buttbuttocksexercisexercises to tone your buttfitnessget a toned butthealthyReduce weighttone your butttoned buttweight reductionWeightlossworkout