Dieta

#

Kobiety, bądźcie sprawne i nieustraszone dzięki kickboxingowi

  • 13 stycznia 2022

Utrzymanie dobrej formy to duże zmartwienie dla kobiet. A w dzisiejszych niespokojnych czasach, również samoobrona. Kickboxing może pomóc Ci przezwyciężyć oba te problemy w tym samym czasie.

Kickboxing jest treningiem całego ciała, a nie tylko obszarów docelowych. Seria uderzeń, kopnięć i różnych innych ruchów, to połączenie treningu cardio i treningu oporowego, który pomaga ujędrnić ciało i prowadzi do utraty wagi. Ponieważ jest to trening całego ciała, pomaga również zwiększyć elastyczność, spalić kalorie, poprawić koordynację i zwiększyć sprawność sercowo-naczyniową.

Poza korzyściami zdrowotnymi, kickboxing może również chronić Cię przed szkodami. System ćwiczeń koncentruje się na kopnięciach, uderzeniach, podciągnięciach na kolanach oraz bobbingu i tkaniach. Kickbokserzy uczą się również, jak oceniać dystans oraz jak wyprowadzać ciosy i kopnięcia. Większość ruchów ćwiczy się na workach, aby pomóc w lądowaniu na konkretnym obiekcie. Kręcenie się i tkanie, kopnięcia, kolana i ciosy mogą być używane do samoobrony, jeśli kiedykolwiek będzie to konieczne.

Niektóre kluczowe zalety kickboxingu to:

    Kickboxing, który obejmuje pracę z workiem, spala mnóstwo kalorii, do 750 na godzinę, i utrzymuje wyższe spalanie kalorii przez kilka godzin po treningu.Zapewnia korzyści treningu oporowego, tak jak podnoszenie ciężarów i poprawia siłę i wytrzymałość mięśni.Jako trening całego ciała, łączy w sobie trening cardio z treningiem oporowym. Ponadto, ponieważ jest to trening całego ciała, oszczędza czas.Jest świetny do spalania tłuszczu - jego wybuchowy ruch, po którym następuje zmniejszona intensywność, a następnie bardziej wybuchowy ruch jest równoważny z treningiem interwałowym.Pracuje czerwone i białe włókna mięśniowe oraz mięśnie o szybkim i wolnym skurczu (w zasadzie pracuje wszystkie mięśnie).Buduje siłę mięśni rdzenia, poprawia postawę i jest niesamowity dla mięśni brzucha i pośladków.Ponieważ wymaga powtarzających się wybuchowych ruchów, zwiększa poziom energii i wzmacnia serce.Regularny program kickboxingu poprawi elastyczność i zmniejszy napięcie mięśni. Uczy również, jak rozluźnić i skurczyć mięśnie optymalnie dla funkcjonalnych wyników, które można zobaczyć i poczuć.Uderzając ciężki worek jest bezkonkurencyjny reduktor stresu ... tańsze niż jakikolwiek terapeuta! Endorfiny uwalniane w organizmie łagodzą ból i pomagają przynieść depresję pod kontrolą.Masz arsenał broni obronnej, jeśli kiedykolwiek ich potrzebujesz. Nie ma nic fajniejszego niż kobieta, która potrafi skopać tyłek! Korzyść dodatkowa - pomaga powstrzymać osteoporozę.

Aby uzyskać więcej wskazówek i trików i zacząć z najlepszych diet i wyborów treningowych dla swojego fitnessu, treningu lub planu odchudzania, zarejestruj się już dziś i porozmawiaj z naszymi ekspertami.

Tagi: ćwiczeniaekickboxingafetyworkout